Çalışma Prensibi Tavsiyeleri

İş hayatında başarılı olabilmek için bulunduğunuz alandaki teknik konuların yanı sıra önemli kurumsal becerilerde de kendimizi geliştirmemiz gerekmektedir. Bunlar temel olarak:

  • Güçlü İletişim Becerileri
  • Uzlaşma Becerileri
  • Takım içinde Etkin Çalışma Becerileri
  • İkna Becerileri
  • Sunum Teknikleri
  • Zaman Yönetimi
  • Toplantı yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İlişki Yönetimi
  • Bütçe Yönetimi
  • İnsan Yönetimi
  • Marka Yönetimi
  • Kriz Yönetimi
  • Stres Yönetimi

Kendini sürekli geliştirme ve iyileştirme felsefesi ile çalışma hayatına yaklaşanların daha başarılı olduğu bilinmektedir. Dolayısıyla kendi güçlü yanlarınızı tanımanız ve kendi zayıf alanlarınızı belirlemeniz ve her ikisini de geliştirecek adımlar atmanız çok önemlidir.

Etkili ve verimli bir insan olmak için; kendinize güçlü bazı prensipler belirlemeniz, temsil etmek istediğiniz değerleri seçmeniz, kendinize rol modeller belirlemeniz, ilham alacağınız kişilerin olacağı bir çevre edinmeniz, kendinize bir hedef koyup onun peşinden adımlar atmanız gerekmektedir.

Sıradışı başarılı insanların biyografilerini okumak, somut başarı hikayelerini tanımak, dinlemek hatta bizzat sıradışı başarılı insanlar ile tanışmak başarılı olmaya giden adımları bulmanıza yardımcı olacaktır.

Kaynak: kariyeryolculugu.com

Empatik İnsan Kaynakları ve Danışmanlık PixelTürk Web Tasarım